Kormányablak Osztály Adonyi Kirendeltség

Helye: 2457 Adony, Rákóczi út 21.
Osztályvezető: Szopka Gáborné Dr. Hujber Edina
Kirendeltség-vezető: Fábián Gyöngyi
Telefon: 06-25-795-255
E-mail: kormanyablak.adony@fejer.gov.hu

Ügyfélfogadási idő:

  • Hétfő: 8 – 17 óra
  • Kedd: 8 – 12 óra
  • Szerda: 8 – 16 óra
  • Csütörtök: 8 – 18 óra
  • Péntek: 8 – 12 óra

Okmányirodai előjegyzés felvétele

  • Előjegyzés telefonon a 25/795-255-es számon vagy ügyfélkapun keresztül történik.

A Kormányablak Osztály feladatai

  • Ellátja a jogszabályban meghatározott illetékességi területen a járási hivatal hatáskörébe utalt feladatokat,
  • végzi az úti okmány ügyintézésből ráháruló feladatokat,
  • ellátja a személyazonosító igazolvánnyal összefüggő hatósági ügyben meghatározott feladatokat,
  • gondoskodik a személyazonosító jelet és lakcímet tartalmazó hatósági igazolvány kiállításáról, bevonásáról,
  • a kérelem átvételével, továbbításával közreműködik a vezetői engedélyek kiállításában,
  • ellátja a népesség-nyilvántartási feladatokat,
  • ellátja a mozgáskorlátozottak parkolási engedélyével kapcsolatos feladatokat,
  • ellátja az ügyfélkapu regisztrációval kapcsolatosan a járási hivatal hatáskörébe utalt feladatokat.
  • Frissítve: 2016. augusztus 30.